tisdag 4 januari 2011

Aj aj aj

Resultatet av att träna med sonen blev ont. Jag har ont i armarna och i magmusklerna. Där jag uppenbarligen saknar massor med muskler. Vi tränade hela familjen igår. Totalt höll vi på en timme. OCh tungt var det. Lite modifieringar till i morgon är nödvändigt. Jag orkade helt enkelt inte köra sista vändann på kondis biten. Dock kan man köra på hårdare på själva styrke delen. Ja inte jag eftersom jag har ont i mina muskler. Helix och Ganto gjorde oss sällskap under första delen. De måste tyckt att vi är helt galna och man kan ju inte mer än hålla med. Under andra delen var Helix med och passade på att pussa på Alex vid varje sit-up ett bra sätt att få barnet att sätta sig upp :o).

Idag tog vi barnen och åkte till simhallen. Alex fick en kompis med och de hade superkul alla tre. Jag passade på att simma på motions delen. 40 längder blev det på ca 35 min. Och uj uj så trött man blir efter badet. Direkt när vi kom hem gjorde vi lunch. Vi var fem hungriga personer som länsade faten. En trevlig förmiddag i badhuset hade vi iallafall.

Nu har vi köpt en bänkskiva som ska sågas. Detta måste göras på J's jobb i morgon. Så det får bli en tidig morgon eftersom det tydligen är 12-dag för vissa. På mitt jobb har vi inget sånt.

Nu måste vi trolla fram något att äta igen. Jag känner hur hungern kommer smygande. Undra vad jag ska trolla fram.................

Inga kommentarer: