tisdag 24 januari 2012

Sjuk som vanligt

Nu är jag lite irriterad och less. Så fort jag försöker mig på att träna. Denna gång hann jag med två jogging turer och sedan är förkylningen "all over me" igen. FAN!

Sitter just nu i soffan och tycker allmänt synd om mig själv. Jag som har så mycket att göra, på jobbet som borde bli gjort. Nu hinner jag inte det. Skit.

Jag som dessutom hade så mycket planerat med hundarna. Söndagen tillbringade jag sovandes. Hela dagen. Jag fattar själv inte riktigt hur det gick till. Jag somnade dessutom till och med på kvällen och sov hela natten. Som den "duktiga flickan" jag är så gick jag till jobbet på morgonen. Mådde inte så bra, men det har ju ingen dött av. Men på eftermiddagen höll det inte längre. Jag gick hem och jobbade en stund. Sedan var jag åter som en vandrande zombie. Somnade och sov igen hela natten.

Men NIX, idag gick jag inte till jobbet. Utan har sovit en stund på fm. Nu måste jag strax ta ut hundarna. Men det har jag verkligen inge som helst lust till. Det får bli en kortis. Men det dör de inte av att inte få gå ut ordentligt en dag.

Jag ska nu sluta vara duktig och faktiskt. Tänka på mig själv en stund.

Ingen som helst hundträning eller hundigt i dagens blogg. Men den är ju enbart till för mig. Så om någon läser så håll till godo.

Inga kommentarer: