torsdag 21 oktober 2010

Träningssugen

Efter söndagens tävling har tränings suget slagit till. Tyvärr är det bara möjligheten till att ta sig ngn annanstans varit lite dålig. Men nästa vecka då hoppas jag att det blir lite annorlunda.

Vi har tränat lite hemma som substitut. Det har gått bra. Mest har det blivit anti-pip-träning. Den har gått bra för båda killarna. Idag tog vi upp en gammal övning också, Gå-runt (en stol i det här fallet). Helix fattade direkt vad han skulle göra, medan Ganto var tvungen att skrika lite innan han kunde koncentrera sig och göra det som skulle göras. Helix fick sedan utökning av den övningen med ställande och läggande på vägen in. Nästa gång ska han få göra på vägen ut också.

Idag har jag varit filmare. Jag har varit på barnens skola och filmat Andreas som har spelat på årets musikvecka. Han spelade två låtar med sitt band. De är helt suveränt duktiga. Visst är jag lite partisk men jag tycker att de ÄR bäst!!
När vi fått fram filmerna till youtube kommer jag att lägga upp dem här för allmän beskådan.

Inga kommentarer: